7/12-10

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, imorse körde mamma mig till skolan.
Jag gick i skolan tills klockan var 13.45 och sedan var det läxhjälp och där gjorde jag läxan till imorgon (Do och Does).
När jag sedan skulle gå hem så tittade jag på vår julkalender (vill man vara med i vår kalender i klassen så köper man en present för 20kr och sedan drar man ett paket varje dag) och gissade vems det olika paketen var, så kommer min kompis och rör på ett av paketen och söret virar sig ur paketet, men min kompis hinner ta den och snurar tillbaka snöret.
Sedan kommer min andra kompis och rör vid samma paket, hon hinner inte ta det och paketet for i golvet.
Så klart är det en sån där rund glob med tillexempel en snögubbe i och skakar man den så snöar det.
Så det började ju att droppa från den, vi springer och säger till vår lärare och hon blir ju så klart besviken på oss och det blir ju så klart mest synd om paketets ägare.
Min kompis (hon som rörde paketet först) säger till hon som tappade paketet att dem ska ta med sig tio var imorgon och ge till ägaren så att hon kan köpa ett nytt paket.
Men kompisen som tappade paketet säger att det inte var hennes fel.
Så nu har jag bestämt mig för att ringa hon som tappade paketet först och be henne ta med sig tio kronor och då ska jag också ta med mig tio kronor fast det inte var, eftersom att jag får lite skuldkänsla.
Sedan har jag varit på klubb 9-12 (det är en aktivitet i Den Gode Herdens Kyrka), det var sista gången på terminen så vi hade lite mys.

Jag tror faktiskt inte att jag har gjort så mycket mer än att äta,duscha och det som står här uppe idag.


Det har typ laggat med bilderna så jag kan inte lägga in några nu, im sorry!!!
SES!!!


Kommentarer
Postat av: stefi

vi slutade faktist kl:13.40

2010-12-08 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0