8/9-10 / 9/9-10

Hej, jag han inte skriva igår så idag skriver jag om igår och idag:

8/9-10, idag har det varit saker hela tiden. Vi gick i skolan tills klockan var 14.31 sedan var jag i skolan och byggde på vår ravin tills klockan var 16.54, då gick jag hem och gjorde läxan och sedan körde mamma mig till gymnastiken och där var det bara fristående. Sen ät vi middag och tittade på Bonde Söker Fru, sen gick jag och la mig.

9/9-10, idag har jag gått i skolan till 13.50 och sedan satt jag och väntade på bussen men den kom aldrig så jag gick hem. När jag kom hem gjorde jag läxan och sedan åkte jag och min syster Sara till väla och handlade juklappar. Vi handlade till varandra, mamma, ulf, jacob. Sen ät vi när vi kom hem och nu ska jag typ sova.

 < Det har inte med detta att göra, jag gillar bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0