God jul!!!

GOD JUL på er!!!
idag har jag så klart firat jul med familjen.
Har sett Kalle Anka, ätit lite julmat, druckit glögg och fått PAKETER!!!
Jag har fått sjukt mycket paketer och det bästa, jag har fotat dem!
Vi börjar med dem som jag har fått av mamma eller på mammas sida typ:

 

 

                      

   

          
  

Och nu pappa eller pappas släkt (typ):


 

           



  

Sisst men inte minst, kompisarna:

 





Oooooo... Det är nästan för mycket!!!
Mamma, pappa, familjen, vännerna älskar er!!!
Ja nu ska jag upp och äta och sen så ska jag till kyrkan (mamma är ju präst så såklart ska hon ta det sunkiga men det ska nog bli rätt mysigt).

KANSKE SKRIVER SEN, MEN DET BLIR INTE FÖRNST TYP EFTER TOLV!
GODJUL PÅ ER!







 

 


Kommentarer
Postat av: sweet

fick du en i phone eller en i pod

2010-12-30 @ 11:45:22
Postat av: Emilia

En iphone!

Jag fick ett skydd igår.

2010-12-31 @ 12:19:13
URL: http://emmesbara.blogg.se/
Postat av: sweetkörven

till din mun eller??????!!!!!!!

2011-01-09 @ 01:14:06
Postat av: sweet

vilken färg var skyddet i?

2011-01-09 @ 20:40:02
Postat av: Miranda

ÅH, va avis jag är Emme :(

2011-01-12 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0