SORRY!!!

Hej, SORRY att jag inte skrev igår.
Det har varit så jävla mycket nu.
Men det hindrar ju inte mig från att skriva nu!

OBS! Jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder idag (är hos farmor och farfar och jag kan inte installera något här eller så). Så ni får helt enkelt nöja er med att jag skriver :)

22/12-10: Idag var det avslutning på skolan, det var jätte mysigt. Vi hade paketleken och jag fick två paket, sedan bytte jag också julklappar med Anna och Steffi. När jag kom hem städade och packade och gick en snabbis på väla. Sen så åkte jag till mina kusiner i Ekeby och firade lite jul där. Sen åkte jag till pappa och nu är jag här.

23/12-10: Idag har jag hjälpt farmor och göra julmat, man skulle inte kunna tro det man det var rätt skoj. Jag har också varit lite på svtplay.se och sett: våra vänners liv. Vi åt typ precis lite "julmat" och nu ska vi öppna presenter (eftersom jag ska fira jul hos mamma i år så firar jag lite jul med pappa idag).

SES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0