Ett litet expriment!

Okej nu ska jag gör ett litet expriment här. Det här exprimentet handlar om vad Du har för smak, så du får fyra alternativ som du får välja emellan:


1. Musiksmak?

a) Jag tycker om att lyssna på hårdrock.

b) Jag tycker om att lyssna på balader och sånt.

c) Jag älskar POP.

d) Jag är den där typen som inte älskar någonting utan gillar allt möjligt.



2. Matsmak?

a) Jag älskar hamburgare och pommes.

b) Jag äter inte så mycket, men måste jag välja någonting så väljer jag nog pannkakor.

c) Jag tycker om pizza och tacos.

d) Jag äter allt.



3. Är som person?

a) Jag är den där personen som sover länge, sitter vid datorn hela dagarna och lyssnar på Bandit Rock.

b) Jag är den där lungna personen som aldrig festar och så.

c) Jag är den där personen som fester varje kväll.

d) Jag gör inget speciellt hela tiden utan jag har ett varierat schema.



Fick du flest a,b,c eller d? Det du fick flest av ska du läsa och förmodligen är det du.

A) Jag är en person som älskar ROCK, HAMBURGARE OCH MIN DATOR. Jag är inte så märkvärdig, jag är rätt enformig.

B) Jag är en rätt lätt person som inte gör så mycket hyss.

C) Jag som sakt ÄLSKAR POP, och gå och FESTA! Men på vardagarna så är jag för det mästa med mina polare.

D) Jag är ingen svår människa att bli kompis med efter som jag äter allt, kan lyssna på allt och har ett varierat schema.

                                                              LYCKA TILL!!      

Kommentarer
Postat av: tea

Jag passa inte in på något speciellt men ett bra test. Kram

2010-08-09 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0