Dag 08- ett ögonblick

Jag ska berätta om när vi fick vår katt (alltså Frank).

Vi hittade en kull på blocket, sen åkte vi och tittade på dem.
Det var nio stycken katter, men bara en svart.
Och vi ville ha en svart katt, men den såg inte ut som dem andra i kullen eftersom att den inte hade lika mycket päls (det stod på blocket att det var en blandning av Main Coon och Norsk Skogskatt).
Men vi tog den ändån, ägaren sa att pälsen så småningom skulle växa ut men det har den inte gjort :(
Men vi tyck jätte mycket om den ändån.
Den var lite utanför också, så vi tyckte lite synd om den.
Den fick ingen mat för att dem andra puttade bort den, till och med mamman :(
Frank fick sitta i mitt knä hem <3

DETTA  ÄR MITT ÖGONBLICK !!! :D



P.S. Folk har klagat på att det har varit för lite videoinlägg, så det första jag gör efter projektet är ett videoinlägg :D Ledsen att inte detta kom ut igår :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0