Dag 13- Den här veckan

Nu har det ju inte gått hela veckan men jag kan berätta ungefär vad jag har gjort och vad jag ska göra (alltså det viktigaste):

Måndag: Träffade pappa efter skolan och sen hade jag bara tråkigt och gjorde läxan.

Tisdag: Var i kyrkan.

Onsdag: Var med Mariam.

Torsdag: Äta pommes och gå på bio (Justin Bieber: Never say never) och städa.

Fredag: Åka hem till farmor och farfar och bo med pappa.

Lördag: Kanske sova med Arnisa.

Söndag: Vet inte, typ åka hem.



P.S. Imorgon så ska jag och Nadin (Nade) vara fjortis för en dag.




Kommentarer
Postat av: Nadin

Ja men det blev inget för jag skulle till den jädra tandläkaren

2011-04-07 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0