Dag 14- Vad hade jag på mig idag?

Idag hade jag på mig:

Svarta tighta jeans,

Vita strumpor,

Vitt linne,

Vit blues,

Svart bälte,

(jag var ju fjortis idag, hahah...).

Så jag hade jätte mycket smink och så, synd att jag inte kunde ta en bild :(
Menmen, jag och Nade skulle ju men hon gjorde det inte :O, så jag fick göra det helt själv.
Det var jätte pinsamt, men nu vet jag i alla fall att jag inte ska bli fjortis...

<Usch...

P.S. Det blev ingen bio och ingen pommes idag, men det blir pommes imorgon och bio på lördag.

Till alla som går i min klass: GLÖM INTE 20KRONOR IMORGON TILL CAFÉT!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mariam

ELLER HUR USCH...!!!!

2011-04-08 @ 17:49:36
Postat av: Marre

Jag tycker inte heller du borde bli fjortis Emilia....

Och förresten USCH!

2011-04-09 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0