Dag 17- Mitt favoritminne

Oooo... Jag har många men om jag ska välja favoriten så blir det nog hmmm...
Jag vet inte riktigt vilket jag ska ta.
Jo, det var nog när jag klarade rundat flikis, jag kommer ihåg att det var på ett gymnastikläger.
Jag tränade på rundat flikis hela tiden på tamlinggolvet för jag ville ju så gärna klara det.
Men problemet var att jag inte vågade, så därför hoppade jag dubbelhopp innan jag körde men sen när jag hade kört det minst "100" gånger så klarade jag äntligen det.
Det var så himla skönt.
Sen när jag skulle köra igen så klarade jag i förs sig inte det men efter några gånger till så satt det där och sen körde jag utan pass samma kväll!!!
Men just det där första gången när jag bara slänger mig bak och kör direkt det är nog mitt favoritminne och sen när jag gör det helt själv också, ni kanske inte kommer ihåg men det har jag gjort en video om på min studdsimatta föra sommaren, jag har lagt in det på bloggen.
Det har jag lovat att gör denna sommaren också men då blir det förmodligen på en ny och mycket större studsimatta :D





Hejdå...
 
 

Kommentarer
Postat av: julia seglö

hej! innan var jag LIVRÄDD för att göra flickis. men en dag när jag var på gympa så klarade jag det! det var såååå skönt att klara det. och efter det har jag vågat shöra mycket högre och svårare vålter!



kram julia<3

2011-05-02 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0