Dag 18- Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag är ju såklart när jag själv fyller år, hahah...
Men det är nog inte det de menar.
Men jag tror faktiskt det var när jag fyllde 12, då var jag i Österrike.
Eller så var det när jag fyllde 11 och var i Sälen.
Det var nog Österrike för då åkte vi skidor hela dagen (det bästa jag vet :D!!!) och sen så åt vi på en fonduerestaurang, det var helt fantastiskt...
Det kommer och vill jag aldrig glömma :D

<Österrike :p

P.S. Nu på kvällen har det varit fantastiskt väder och ja det har nästan varit som en sommarkväll.
Jag ville bara upplysa er om det eftersom att det ska bli regn imorgon :(

Kommentarer
Postat av: Stefffi <3

Vad är en fondueresturang????

2011-04-12 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0