Dag 24- Det här får mig att gråta

* När någon gör mig illa (psykiskt och med kroppen)

* När någon ljuger för mig

* När någon snackar skit om mig bakom ryggen

* Kan inte hålla den hemligheten den får av mig

Detta får mig att gråta :'(



P.S. Jag ska ju på läger imorgon, så jag hinner göra ett inlägg men på tisdag kan jag tyvärr inte och jag får inte göra det på min iPhone heller för man får inte ha med sig något electriskt förutom kamera, så bilder kommer ni i alla fall se :D
Men i alla fall så kommer jag att blogga på onsdag och då får jag helt enkelt göra två inlägg.

Sover över med Jennifher idag, hon ska också med på lägret.
Så vi ska se skräckfilmer nu (HELA NATTEN "TYP")... :D 

Stay tuned!!! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0