gästbloggar, på emilias blogg, www.ssaaggaaduvet.blogg.se

hejhej det är inte emilia som skriver utan det är saga ;)// http://ssaaggaaduvet.blogg.se

ni får gärna kommentera min blogg & sånt :)

men jag skulle bara tala om att  Emilia, jag älskar dej! ,
& hon har världens sötaste katt, & busigast ;)

jag & emilia har varit ovänner länge nu,
men idag blev vi vänner, & det är jag glad över,
för har saknat henne sjukt mycket;(
imorgon efter skolan så ska vi ta några bilder på oss två ;), sen hoppas jag att hon lägger ut dom på sin blogg så att jag &så kan lägga ut dom ,
jag skulle bara tala om att emilias blogg är en av dom finaste bloggarna jag har sett,
& hon fotar sjukt bra bilder, & hon video blogga sjukt bra !(:
EmiliaKulle(L)SagaMånsson ,vänner för alltid! ;)

Bara så ni vet så är emilia sjukt bra på & sjunga;)

jag kommer säkert gästblogga mer gånger hos henne,
men ni får ha det så bra alla hennes bloggläsare ses:d

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( ;(

2011-04-05 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0