Boring !

hej, ledsen att jag inte bloggat på länge, haft mycket att göra :D
Men jag kanske ska byta blogg, alltså ta bort denna och göra en ny..
Men jag vet inte riktigt så vi avvaktar. :/

Jag var ju på läger föra veckan, det var jätte kul !
Jag lärde mig en massa nya saker :D
Ni kommer ändån inte förstå om jag skriver vad jag har gjort, hahah.. ;D

Sen var jag ju hos pappa i helgen och idag har jag varit på Väla med mamma och handlat kläder och sånt till skolstarten. <33
Jag börjar ju skolan på torsdag, iiii..
Jag är jätte nervös!!

Jaja.., vi får se hur det blir med bloggen, jag skriver i alla fall innan jag tar bort denna bloggen om den nu skulle vara så och då skriver jag också vad den andra heter naturligtvis. <3<3<3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0