Till alla i nu klass 6 på Västra Berga Skola!

Jag vill bara säga till alla nu när jag har slutat i denna fantastiskka klass att jag kommer sakna den så jävla mycket.
Ni fanns alltid när jag behövde er och jag älskar er så sjukt mycket, ni kommer alltid finns i mitt hjärta och jag är säker på att vi kommer hålla kontakten ändån!
Men jag vill säga något litet extra till:

Saga,
Anna,
Steffi,
Mariam,
Jenni,
Arre,

Ni har verkligen funnit en plats i mitt hjärta, jag älskar er över allt annat!
Anna vi hittade varandra redan från första dagen och jag älskar dig lika mycket nu som då <3
Saga vi hittade varandra lite senare men det blev ändån vi och steffi, jag älskar dig otroligt mycket ja du betyder allt för mig.
Mariam, vi har haft svåra studer men jag tror vi älskar vara lika mycket ändån och precis som alla säger har vi vår relation som ingen annan har och fast alla tror att vi hatar varandra så ÄLSKAR jag dig, glöm ALDRIG det min skatt.
Arre du och jag kommer alltid finnas där för varandra och du vet hur mycket jag älskar dig, mestmest, hahh..
Jenni, du är allt för mig och det vet du, jag älskar dig med hela mitt hjärta och du är den största skatt jag har hittat, du fattar inte hur mycket jag älskar dig!!!, du är mitt allt, jag kan inte leva utan dig <3<3<3

JAG KAN INTE LEVA UTAN NÅGON AV ER, NI ÄR MITT ALLT, NI KOMMER ALLTID HA EN SPECIELL PLATS I MITT HJÄRTA OCH JAG TROR NI VET DET, JA ALLA HAR DET MEN SPECIELLT DESSA..

LOVEY !!! <3<3<3

Pussar Emilia

Kommentarer
Postat av: Jenni

<3 Älskar dig du är bäst (k)

2011-08-17 @ 23:00:12
Postat av: saga

Älskar dej emilia kulle <333

vad än som händer!! <333333333333

2011-08-19 @ 21:35:01
URL: http://sagacornellia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0