Kul med Claudia ! <33

Hej, har precis varit med Claudia hos henne ;D
Jag vaknade klockan halv nio (gäspa) och packade till Kroatien och sen städade jag mitt rum och sen till Claudia och nu har jag precis kommit hem.
Jag ska på gympa klockan fem till sju sen så nu ska jag nog ringa Jenni och imorgon och sen ska jag duscha för det är så jävla varmt (huu...) <3<3<3
Efter gympan kommer farmor och hämtar mig sen ska jag till Kollen och imorgon ska jag som sagt till Ullared.
Så jag tror inte det blir något inlägg då.
På fredag ska jag till tandläkaren och fixa min tand och sen ska jag till Väla och handla upp mina pengar på rean <33
Lördag och Söndag är det gymnastik och sedan åker jag till Kroatsien och är där i två veckor så jag tror att detta är det sista inlägget ända tills jag kommer hem därifrån (snyfft...) :´(
Men efter det syns vi ju, <3<3<3
Ha det så bra nu, älskar er !!!<33
Snälla sluta inte läsa min blogg (K)

Kommentarer
Postat av: Anonym

e det inte bättre att spara dina pengar till något bättre??

2011-07-06 @ 19:30:18
Postat av: Saga

vem åker du till kroatsien med ?

2011-07-06 @ 22:37:09
Postat av: Emme

2011-07-07 @ 21:40:44
URL: http://emmesbara.blogg.se/
Postat av: Emme

Svar: Jag har inte handlat någonting, bara hårspray till gympan och totteband, jag gjorde det mest för upplevelsen <3

Sen handlade jag en väska utanför Ullared (bilderna kommer efter kroatsien :D)



Svar Saga: Jag åker till Kroatsien med pappa och Jacob på Söndag, tackar som frågar ;D

2011-07-07 @ 21:44:59
URL: http://emmesbara.blogg.se/
Postat av: stefi

Var i kroatsien??? <3<<3<3

2011-07-10 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0