Nattinatti ! <3

Hej, förlåt att jag inte har gjort några inlägg idag :'(

Jag har haft fult upp, jag har varit på gympa i tre timmar, varit med mina kusiner och mormor och morfar och sen har vi ätit och sett film.
Så jag har helt enkelt inte hunnit och sen är det ju jätte tråkigt att jag inte har hunnit med att lägga ut bilderna från semestern :(

Jag hoppas att jag kan lägga ut semester bilderna imorgon, men då har jag gympa på morgonen och sen ska jag vara med pappa, säga hejdå till mina kusiner och mormor och morfar och träffa pappa och sist med inte minst ska jag till farmor på kollen och sova där med mina kusiner imorgon, så då är det också fullt upp hela dagen <3<3<3

Men jag ska försöka hinna lägga in lite inlägg emellan och semester bilderna så att jag slipper tänka mer på det.
Men det är ett litet problem där för jag har inte kunnat få över bilderna från min iPhone till datorn, men jag har fått över bilderna från kameran, så jag ska försöka igen imorgon med iPhonen.
Men det kan också bli att dem bilderna inte kommer med imorgon men att dem kommer så fort jag har fått in dem <3<3<3



Nu ska jag mysa med mina kusiner, så ni får ha det så gööt och sova så bra så ses vi imorgon (K) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0