Goodmorning bitches !

Jag och Jennifher dygnade till halv sju, vi hade klarat mycket längre men vi var tvugna att gå och lägga oss för Jennifher pappa gick upp och han fick inte veta att vi hade varit uppe hela natten !
Och det var inte ens jobbigt, vi tittade typ på film och pratade hela tiden och jag blev inte ens trött, bara i visa parioder sådär. <33

Sen så vaknade *host* jag klockan elva och väckte Jennifher och nu har vi precis sett Hey Baberiba :D
Och nu ska vi typ se en film till och sen ska äta frukost och efter det ska vi nog fixa Jennifhers rum xD

Jo, om jag inte hinner blogga mer idag så skulle jag bara säga att jag, Anton, Dennis och Jennifher förmodligen ska sova i tält inatt <3 <3 <3

Ha det bra BITCHES, LOVE YA *not* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0