This is my midsummer !

Jag börjar direkt:

Vi åkte upp på tidigt i fredags och träffade kusinerna i Ystad.
Vi satte upp tältet dagen innan så vi behövde bara sätta våra saker till rätta och sen så åt vi midsommarmat och myste oss i Ystad.



Lördagen så tittade vi på Ales stenar, fisk, en av Sveriges finaste stränder och Glimminge hus.
Efter det var man rätt sliten så då vilade vi lite och sen spelade vi golf, jag kom sist med 105 poäng :(
Men det var kul ändån, sen åt vi och efter det var det in i sovsäcken.



















Söndagen var det bara upp och packa ihop allt sen racka vägen till Tosselilla och var där och mysa resten av dagen. Sen var det bara hem och där är jag nu :D:








Detta kallar i alla fall jag en midsommar helg ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0