9/3-11 / 10/3-11

Hej, laggade igår (TRO SOM NI VILL!?) så jag tar det idag också...

Videoinlägg, 9/3-11:


 < Orkar ni se hela?
Hade inte jag :D

Vi gjorde en "vanligt" också men den är borta...
Så vi fick nöja oss med denna.
Detta var allt för idag, :D

10/3-11:
Hej, idag har vi haft innebandy, vi SÖG!!!
Jag visste det redan från första börjad, att vi skulle förlora alltså.
Sen så cyklade jag hem i ÖSregnet :(
När jag äntligen kom hem så tog jag en dusch.
Och nu sitter jag vid datorn och ska göra läxan, på datorn alltså.

Ska packa, göra läxan och äta tachos.
Jag ska ju Farmor och Fafar ikväll, eftersom att pappa kommer.
Jag ska nog  inte göra så mycket mer idag...

Kommer ett till inlägg inom kort,  :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0