Bla...

Nätet cpade igår så jag kunde inte gör ett inlägg :(
Jag får helt änkelt göra det nu! :)

4/3-11: Hej, idag har jag varit i skolan och sen åkte jag bussen hem (först 2 sen 1, men Mariam, Jennifher och Anton!)!
Sen så KUNDE jag faktiskt inte städa eftersom att vår hantvärkare hade målat trappan upp till mitt rum och det skulle stå så i 8-9 TIMMAR!!!
Så jag fick sitta i soffan och glo på tv:en istället för att städa, kl.17.00 gick jag på gympa och sen så åt vi kyckling, mmm....
Sen satte jag mig vid datorn och satt där halva natten och var jätte sur för, ett: jag hade missat Let´s Dance/Vampire Diaries, två: jag kunde inte blogga :(

Vi får hoppas att det funkar nu!
Vad ska jag skriva om idag?
Jag vet ju vad jag ska göra men det är ju roligare om jag kan berätta hur det gick :)
Men jag kan i alla fall berätta vad jag ska göra och sen så kan jag berätta i ett videninlägg ikväll hur det gick (EFTER ANDRA CHANSEN I MELODIFESTIVALEN!!!).

5/3-11: Ja, idag ska jag först städa (allt eftersom att fick en bandyklubba av han är JAG tvungen att städa allt TVÅ gånger nu) och sen så ska jag på gympa klockan ett och då ska Anton (min pojkvän) följa med.
Och sen så ska vi på bio och se Rango och sen så ska JAG hem och äta och se Melodifestivalen!

Det var allt för till fället!

...

Jo, jag har en ny design som jag gjorde igår!!!
Den kommer också ut ikväll!!!
Ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0