:D, !!!

Jag vill bara säga, tack så JÄVLA (FÖRLÅT!!!) mycket för att ni läser min blogg!!!
Jag har mellan 10- 15 läsare varje dag och det är jag så sjukt glad för..!
TACK SÅ HIMLA MYCKET!!!


7/3-11: Iadg gick jag upp SEX (Jesp!!!), för att mamma fyller år idag!
Sen så fick jag veta att vi skulle ha Nationella prov imorgon och då höll jag på att tuppa av :O (HHAATTAARR PPRROOVV!!! :( :O)
Men jaja, jag skyndade i alla fall mig hem för att vara med mamma.
Och vi åkte och köpte räkmakor (skit också, att jag inte fottade dem) och sen så stack vi också till Maxi för att handla.
Sen så åt vi och nu har vi precis ätit glass och gjordgubbar :D
Och nu ska jag snart sova, tror jag ;)
Det har ju inte blivit så mycket bilder på siståne, så jag har tagit jätte många bilder:

Skit också, den cpar så att jag inte kan lägga in bilderna på datorn :(
Ni får se dem imorgon istället :(
Vi får ta en gammal idag :O

<ÄLSKAR DIG AMANDA!!!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Grattis Anna (emilias mamma) ;D

2011-03-07 @ 21:09:21
Postat av: Amanda

Hihi, så søte vi var! :-) <3

2011-03-08 @ 07:33:18
URL: http://amandace.blogg.no
Postat av: Marre

Sluta svära:))



2011-03-08 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0