Dag 01 - Presentera mig själv

Namn: Emilia

Smeknamn: Emme / Emelie / Emtche / Emmie

Mellannamn: Anna Marie

Efternamn: Kulle

Passion: Gymnastik

Favoritmat: Sushi

Favoritmusik: Jag har väldigt blandad musiksmak, jag gillar alltså nästan allt utom folkmusik och jazz

Favoritsak: Min telefon och min dator

Något jag äger på: Gymnastik, hihi... och att springa långt och kort faktiskt. 

Något jag suger på: Jag har väldigt dåligt lokalsinne, jag är alltså ingen "KARTA", hahah.....

Favoritämne: Jag har inget favoritämne, jag tycker om alla ämnen förutom bild. 


P.S. Jag Kom bara att tänka på en sak, för några dagar sedan så blev jag av med min mobil och det kändes som om att jag saknade någonting inom mig. Precis som om den är en del av mig, men det värsta av allt var nog att: VEM SOM HELST KUNDE TITTA PÅ MINA SMS OCH SAMTAL (Mest SMS).
Det är ju helt sjukt!!! :O






Kommentarer
Postat av: Tea

Har du hittat mobilen??

2011-03-26 @ 11:39:13
Postat av: Jennifher

Du glömde ett till smeknamn:EK

2011-03-26 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0