Dag 03- Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Anna och Emil, och min låsas pappa heter Ulf.
Jag tänkte berätta lite om deras personligheter (jag skriver inte om Ulf eftersom att han  inte är min riktiga pappa):

Anna (mamma): Jag bor med min mamma alla dagar förutom varanan helg.
Min mamma är inte den strängaste i världen, och det är jag jätte glad för! :D
Hon ger mig det mesta, men hon kan faktiskt säga till mig om det är något jag  gör som är fel.
Och det tycker jag är bra för annars hade det ju inte fungerat, om hon aldrig sa till mig.
Jag tycker faktiskt det är bra att hon säger till mig!
Min mamma är med andra ord VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!! :D

Emil (pappa): Jag bor hos min pappa varanan helg, då brukar vi hitta på något :D
Min pappa är inte heller världens strängaste, men bestämd.
Han är modeintresserad :D
Jag har inte så mycket mer att säga, han bor i Norge.
Han är VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!! :D




P.S. Alla mina kompisar har också börjat med detta projektet nu :(
Men dem hittar bara på, jag går efter bloggreglerna, och dess utom spelar det ingen roll om dem härmar.
Då betyder det ju bara att dem gillar det :D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du e i norge varannan helg??

2011-03-28 @ 19:12:39
Postat av: Anonym

nää

2011-04-01 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0