SURPRISED!!!

Jag skulle ju börja igår men jag ville lura er lite så det var därför jag inte skrev igår.
Men nu blir det ju lite roligare :D

Men jag har faktiskt fått veta att när man gör något sånt här så ska man göra det i trettio dagar och man ska skriva i en speciell ordning och så vidare...
Men jag har inte fått den saken än där det står vad man ska skriva om och i vilken ordning, så därför kan inte jag börja än :(
Men jag ska få den idag, så det blir ett inlägg idag, och nu lurar jag inte er, hahahah..... :D
Jag ska få den snart så det är bara att vänta XD

P.S. Detta fick jag ju igentligen inte göra (alltså att skriva något som inte var projektet, om ni fattar vad jag menar) :(
Men jag var ju faktiskt tvungen att göra det!
För annars hade ni ju inte vetat om detta.

Nu ska det inte bli några fler inflytande inlägg = LOVAR!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0