Tja,

ledsen att jag inte bloggat i helgen :(
Jag har faktiskt inte hunnit, men kan ta det lite snabbt nu (BARA DET ROLIGA, SÅ KLART!!!)

Fredag: Hände inte så mycket, typ städa och gick på gympa....


Lördag: Först GYMPA/GENREP och sedan TEATER (inte den bästa men ändån mysigt, det är det ju alltid med familjen) och sen restaurang för att fira farfar som fyllt 70, han blev jätte glad och överaskad!!!

Söndag: Gick upp SEX (trött!!!) och sen så stack vi till Kämpinge för att tävla (pappa har filmat allt så ni får se om två veckor!!!)... Sen så åkte pappa till Norge :'(
Och jag till Mamma :D

Idag!: Har varit en toppen skoldag, först bussen och sen teknik (första gången, skit kul!!!) och lång rast, sen hade vi också "provapåFranska", rätt kul. Sen kom mamma och hämta mig :D
Sen stack vi och titta på ny cykel till mig och blommor till min fröken (fyller år imorgon).
jag har också gjort as mycket läxa idag. Och nu ska jag duscha, se klass 9a och läsa as bra bok: Vita Lögner Och Nakna Sanningar.

<cyklen jag prova, kanske ska ha!!!

<Hmm... Vem kan ha en sån snygg rygg?

P.S. Eric Saades Popular har kommit på Spotify!!! :D

SEEYOUTOMORROW!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0